Gnälligt värre

Ja jag vet att ja inte skrivit på jätte längeeee men ja har varken haft lust, ork eller tid…

Vet inte om ja har lust att skriva just nu heller men ja känner att ja måste få skriva utav mej lite iallafall…

 

De har hänt så jävla mycke i mitt liv att ja inte ens kommer ihåg hälften…

De har varit mycke sjukdomar hos oss tre!

Ja har inte blivit frisk ännu..

Orkar inte bry mej längre om va de är för fel på mej, de är upp till läkarna nu att ta reda på de för ja har gjort va ja kan tycker ja…

 

De har även varit mycke bråk me gubben min om skit saker egentligen, men de har verkligen slitit på vårt förhållande…

Tyvärr så ha de nog gått ut över Alwin me, även om vi inte vill att de ska ske så har de nog de ändå…

 

Vet inte vart ja ska ta vägen ibland alltså, önskar att ja kunde bo närmare min VÄN som ja vet ställer upp när ja behöver!

Tyvärr så kan ja ju inte skriva VÄNNER för ja vet inte längre vilka dom är för de verkar bara duga när de passar dom!

Trodde att de skulle bli gött för mej att kommer bort därifrån, börja om på nytt men ja känner ingen skillnad!

De är lika som att bo där nere, känner mej lika övergiven här..

Ja får la skylla mej själv säger vissa men ja är inte en sån människa som har lätt lära känna folk..

Ja blir ju blyg å skygg när ja träffar nytt folk om dom inte är väldigt framåt själva vill säga..

 

Vet att de bara varit en massa gnäll hittills men de är så ja känner just nu!!

Vill inget helldre än att de ska va 100% bra mellan mej å gubben,

Att ja får ett jobb å får käna pengar som ja inte fått gjort på rätt sätt nån gång i hela mitt liv!!

Att ja får mitt körkort,

Gubben får ett bra jobb,

Vi får oss ett hus som vi trivs me….

Va gött de skulle kännas men som de är just nu så verkar de inte bli så…

 

Men men

Ha´de gött ni som läser detta å hoppas att ni inte blev allt för uttråkade..

(Ja ville ju bara skriva utav mej sa ja ju!)


Mina två älsklingar ja älskar över allting på denna jord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0