Sommaren??

Vart är min sommar..
ja vill ha varmt NU.......

Nä nu ska ja la inte gnälla...
Va på marken här i hagfors i går me Alwin å min svärmor, va inge vidare å ha men..
Ska ut en svänd ida me.. Då ska min svägerska me istället, hon fråga i går kväll om ja ville följa me!
Får la se om man ser nått som man missa å går!

Både ja å Alwin är snart helt friska igen, fortframde snoriga men vi har ingen feber längre! "Gött de"
Längtar tills på Lördag då vi åker ner te Gbg på GP..
Fan va sköj de ska bli alltså..
Vet ju bara hur kul de va förra året å då va ja ändå gravid!
Å så sen på Lörag så ska vi på Dop, en liten prins ska döpas då!
Längtar tills me faktiskt, va ett tag sen man träffa dom!
Iför sig så träffa ja två utav dom snabbi går på marken men de är inte samma sak!

Nä nu ska ja ta å lägga min lillskrutt för han är inte alls på trevligt humör just nu!

//Ha´de gött

Kommentarer
Postat av: Anna-Eva

Ja visst e han fin=)

Måste ses snart på en kopp kaffe och prata lite skit, Försöka göra det Utan Männen=) hehe

Kram

2009-05-25 @ 10:53:58
URL: http://wwflikkanww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0