Vardagen!

Sitter nu i skrivande stund hemma hos mina föräldrar!
Har varit här nere sen den 3 å kommer inte att åka hem förens den 14 alltså nu på Söndag!
Är själv här nere me Alwin sen i Söndags då min älskling åkte hem för att "jobba"
Är ganska gött å va här nere själv me Alwin fast man saknar ju älskling något grymt mycke fast detta är någon vi behöver!
Vi går varandra på nerverna annars hemma!

Härom dagen så va en av min goaste vänner här me sin lilla dotter!
Gud så söt hon va,lill tjejen alltså fast mamma är inte så dum heller "Hihi"
Den tjejen har dom lyckats bra me...... Hoppas verkligen att båda förstår de!

Å igår så va ja å Alwin på Äventyr..
Vi starade 09:05 härifrån mina föräldrar å fortsatter ner till Hjo där vi tog nästa biss till Skövde för att därifrån ta tågen till Falköping å träffa världens bästa Ämma!
Fan va kul de va å träffa henne!
Inte för att vi gjorde så hemst mycke men de va gött å kunna prata av sej me någon som verkligen känner en utan å innan som veta all bakgrunt å så!
Kul hade vi verkligen..
Alwin va jätte go, visst att han va grinig å trött men han skulle fan va me hela tiden ändå,  å inte alls sova som han borde ha gjort för han va verkligen övertrött!

Färden hem starade 18:44 tror ja de va..
Då satte vi oss på tåget till Skövde, lille man somnade typ direkt när vi kom ut Ämmas lägenhet....
Så han de ja inga bekymmer me på vägen hem!
Väl inne i Skövde så satte vi oss för att vänta på bussen till bruntorp som skulle gå 19:55.... "Segt"
Därifrån så hämtade pappa oss för ja orkade inte går 5km, är lat utav mej..
Eller ska ja säga helt slut i kroppen!

Väl hemma där så fick ja la ångra att Alwin fick sova hela vägen ifrån Falköping å hem för han somnade inte förens 23:30 å de va jobbig för ja va jätte trött efter den dagen!

Men men så har mina dagar sett ut hitlils...
Dom dagar ja inte nämt har de inte härn nått speciellt, vart inne i skövde mamma å  så men de är inge märkvärdigt för vi handla typ bara mat å så!

Nä nu ska ja ta å gå ner å plocka ut diskmaskinen å stoppa i nytt så de är gjort tills mamma kommer hem!
Försöker underlätta för min mamma när hon jobbar heldag så hon ska slippa göra så hemskt mycke när hon kommer hem!

Pözz å Kram på er som läser detta!

Kommentarer
Postat av: anna-eva

Nu tycker jag att du ska blogga lite=)

Ja vi måste ses snart=)

2009-07-09 @ 12:46:44
URL: http://wwflikkanww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0